Beveiliging opheffen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #1165
    Stan072
    Deelnemer

    Beste mensen,
    Na het simpel huishoudboekje te hebben gedownload, kan ik geen cijfers invoeren.
    Er moet een beveiliging worden opgeheven. Deze vind je onder extra, maar er wordt om een wachtwoord gevraagd.
    Kan iemand mij dat geven?

    Alvast bedankt.

    Groetjes,
    Stan

    #1211
    Team SH
    Deelnemer

    Hallo Stan,

    Het ligt niet aan de beveiliging, denk ik.

    -Heb je Simpel Huishoudboekje voor Excel of OpenOffice gedownload?
    -Gebruik je Excel of OpenOffice?

    #1218
    mila
    Deelnemer

    Beste mensen,

    Ik heb hetzelfde probleem. Heb het Excellbestand gedownload (ook de XXL versie) maar krijg, als ik een cel wil invullen, steeds het bericht dat de cel beveiligd is en ik die op kan heffen via ‘extra’ en ‘beveiliging’ en moet dan een wachtwoord invoeren.

    Met vr. groeten

    #1219
    Team SH
    Deelnemer

    Simpel Huishoudboekje© is niet beveiligd voor gebruik. Wanneer u geen kosten of inkomsten kunt invullen, betekent dat:

    U heeft een verlopen probeerversie van Excel. Veel nieuwe computers worden verkocht met een gratis probeerversie van Excel. Na een paar maanden wordt Excel automatisch geblokkeerd waardoor u niets meer kunt invullen. Er wordt dan van u verwacht dat u Excel aanschaft. Als gratis alternatief adviseren wij OpenOffice (video). Gebruik Simpel Huishoudboekje© openoffice voor OpenOffice.

    of

    U gebruikt al OpenOffice op uw computer. U heeft in plaats van OpenOffice-versie een Excel-versie versie van Simpel Huishoudboekje© gedownload. Simpel Huishoudboekje© Excel werkt niet altijd goed samen met OpenOffice. Download Simpel Huishoudboekje© openoffice

    http://simpelhuishoudboekje.org/faq.html

    Is je probleem nu opgelost ❓

    #1268
    ajakkes
    Deelnemer

    Ik probeer de formule in Blad Jan C11 te wijzigen maar krijg de melding dat deze is beveiligd. Om de beveiliging op te heffen vraagt hij om een wachtwoord.

    Ik heb dit geprobeerd in de Excel versie en de OpenOffice versie.

    In de FAQ staat duidelijk dat er geen beveiliging op het blad zit. Wat doe ik fout?

    #1269
    Team SH
    Deelnemer

    Hallo,

    In welke versie probeert u C11 te wijzigen?

    Gr Philippe

    #1270
    ajakkes
    Deelnemer

    Ah, in de excel versie is het C9 en in de OO.org versie C11 vermoedt ik.

    Bij beide is het het totaal vakje.

    #1264
    Team SH
    Deelnemer

    Dat klopt! Alle formules zijn beveiligd vanwege 2 redenen;

    1. Om verwijdering (per ongeluk) te voorkomen
    2. Vanwege auteursrechten

    Mocht u nog vragen hebben, stuur mij dan een email http://www.simpelhuishoudboekje.org/huishoudboekje_forum.html

    Gr Philippe

    #1265
    Team SH
    Deelnemer

    FAQ aan te passen, aangezien hier duidelijk in vermeld wordt dat er Geen beveiliging op het blad zit.

    FAQ http://www.simpelhuishoudboekje.org/faq.html

    Vraag 1. Na het simpel huishoudboekje te hebben gedownload, kan ik geen cijfers invoeren. Er moet een beveiliging worden opgeheven.

    Simpel Huishoudboekje© is niet beveiligd voor gebruik. ❗ Wijziging van formules valt buiten “gebruik”.

    N.B. Er staat nergens in FAQ vermeld dat er geen beveiliging op het blad zit.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.