Welkom! Lees dit eerst…

Forum Simpel Huishoudboekje Forums SIMPEL HUISHOUDBOEKJE Welkom! Lees dit eerst…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #1368
    Team Simpel Huishoudboekje
    Sleutelbeheerder

    De geplaatste informatie is openbaar en dus voor iedereen toegankelijk. Wees voorzichtig met je uitspraken en houd persoonlijke gegevens als e-mailadres, huisadres en telefoonnummer voor jezelf.

    -Plaats hetzelfde bericht (of een bericht met dezelfde boodschap) niet op verschillende plaatsen. Kijk vóór je een nieuwe discussie start of er niet al een discussie loopt met hetzelfde onderwerp.

    -Plaats alleen berichten die relevant zijn voor de lopende discussie. Start eventueel een nieuwe discussie.

    -Beperk het gebruik van hoofdletters, lettertekens en icoontjes. Gebruik ze alleen waar nodig.

    -Gebruik geen andere taal dan Nederlands en, waar nodig, Engels.

    -Houd de lengte van je berichten binnen de perken. Meer dan 500 woorden is echt te lang.

    -Plaats geen berichten met een commercieel oogmerk, zoals advertenties.

    -Plaats geen berichten met daarin namen, telefoonnummers of e-mailadressen.

    -Plaats geen materiaal waar copyright op zit – behalve als jij het copyright hebt.

    -Plaats geen kwetsende, discriminerende of opruiende berichten.

    -Het is niet verplicht om een naam op te geven. Je mag ook anoniem een bericht plaatsen.

    De redactie doet haar best om ongewenste berichten zo snel mogelijk te verwijderen. Als je denkt dat een bericht ten onrechte is blijven staan, laat dat dan weten. Laat het ook weten als je vindt dat een van je medegebruikers zich misdraagt. De redactie kan dan, indien nodig, actie ondernemen

    #1511
    Sunny60
    Deelnemer

    Hallo,

    Ik betaalde voor het simpel huishoudboekje deluxe maar ontving geen downloadlink en vind nergens een contact mail-adres.

    #1513
    Team Simpel Huishoudboekje
    Sleutelbeheerder

    Beste Sunny60,

    Ik heb u een email met de Deluxe versie gestuurd.

    Mvg
    Phil
    Team SH

    #1519
    novaxprs
    Deelnemer

    Dag sleutelbeheerder,

    Ook ik heb betaald maar nog geen download link ontvangen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.